Image

BAS Малий бізнес

Програма в оренду

 420 грн./міс.   (перший користувач)
294 грн./міс. - акція до 20.08.22

330 грн./міс. (наступні користувачі)
231 грн./міс.

Спробувати безкоштовно
  • Повна технічна підтримка програми
  • Безкоштовне користування клієнт-банком*
  • Налаштування і навчання (1 год.)**
  • Щоденне резервне копіювання даних
  • Автоматичне оновлення програми

BAS Малий бізнес

Програма в оренду

 420 грн./міс.   (перший користувач)
294 грн./міс. - акція до 20.08.22

330 грн./міс. (наступні користувачі)
231 грн./міс.

Image
  • Повна технічна підтримка програми
  • Безкоштовне користування клієнт-банком*
  • Налаштування і навчання (1 год.)**
  • Щоденне резервне копіювання даних
  • Автоматичне оновлення програми
Спробувати безкоштовно

"BAS Малий бізнес" – це готове рішення для управління та обліку на підприємствах малого бізнесу.

У програмі реалізоване усе найнеобхідніше для оперативного обліку, контролю, аналізу і планування на підприємствах.

Програмний продукт "BAS Малий бізнес" допомагає підвищити ефективність роботи компанії, надаючи власникам і керівникам широкий спектр інструментів для управління, а співробітникам – нові можливості для продуктивної роботи.

Рішення не переобтяжене зайвою функціональністю, його можна легко настроїти на особливості організації управління та обліку в компанії – це забезпечує можливість "швидкого старту" і зручність щоденної роботи.

Програма реалізована повністю на керованих формах. Це дозволяє використовувати її в режимі товстого, тонкого або веб-клієнта, тобто працювати з системою з будь-якої точки світу.

Програма не призначена для ведення бухгалтерського і податкового обліку – для цих цілей зручно використати конфігурацію "BAS Бухгалтерія", і користуватися вивантаженням даних в це прикладне рішення.

МОЖЛИВОСТІ BAS Малий бізнес

Усі дані – в єдиній інформаційній базі
  • база клієнтів
  • банківські і касові операції, клієнт-банк, платіжний календар
  • розрахунки з контрагентами, персоналом
  • облік матеріалів, товарів, продукції
  • замовлення клієнтів, заказ-наряди
  • планування та облік виконання робіт і надання послуг
  • планування та облік виробничих операцій
  • планування завантаження ресурсів підприємства
  • торгові операції, у тому числі роздрібні продажі
  • облік персоналу, розрахунок заробітної плати
  • облік витрат і розрахунок собівартості
  • майно, капітал
  • доходи, витрати, прибутки і збитки
  • регламентована звітність для ФОП
  • фінансове планування (бюджетування) та ін.

Широкий спектр звітів забезпечує власникам, керівникам і співробітникам можливість швидко отримувати інформацію – в зручній для роботи та ухвалення рішень формі, з необхідною оперативністю і деталізацією.

Програму можна використовувати для декількох компаній або приватних підприємців – як незалежних, так і працюючих у рамках одного бізнесу. При зміні масштабів і структури бізнесу, підходів до управління або організації робіт програма може бути переналаштована без великих витрат часу і грошей.

* При наявності обробки під Ваш банк та оформленні договору на 12 міс. Послуга з налаштування підключення сплачується окремо.
** Для нових користувачів сервісу оренди програм

Потрібна консультація
Image
Чекаємо на ваш дзвінок:
Програми в оренду: